maandag 29 februari 2016

Dag 1: Schiphol - Orlando

En de zusjes zijn weer vertrokken! Ik hoefde niet met de bus want zus kwam me ophalen. Ze laat de auto op Schiphol, die door broer wordt opgehaald wanneer hij aankomt uit Bali, een uur nadat wij zijn vertrokken. Hij haalt ons dan weer op als we terug komen. Helemaal goed geregeld.
Het was erg druk op Schiphol, maar we hadden alle tijd, geen probleem dus. Nog lekker even geshopt, koffie met appeltaart genuttigd en toen konden we aan boord.

Zo druk als het op airside was, zo rustig was het in het vliegtuig. 

Het was werkelijk ongelofelijk, er zaten meer mensen in business class dan in economy. Iedereen kon dus gaan zitten waar hij/zij wilde. Aangezien je lekker languit kon gaan liggen op een rijtje van drie stoelen, heb ik zowaar nog een dutje kunnen doen. Het personeel vertelde dat ze nog nooit zo'n lege transatlantische vlucht hadden meegemaakt. Ik vond het niet bezwaarlijk:)

Natuurlijk kwamen ze ook weer langs voor de chicken or pasta. Zus en ik hebben hierbij ons eerste glaasje wijn van de vakantie genomen.

 De vlucht duurde bijna 9 uur. Ondanks mijn dutje duurde het toch wel weer erruuug lang.
In Washington DC moesten we overstappen. We hebben daar even wat gegeten en gedronken. Daar knapte we aardig van op. Helaas was deze opleving van korte duur. De vlucht naar Orlando duurde gelukkig niet zo lang. Bij aankomst hebben we de shuttlebus naar het hotel genomen. Door de vermoeidheid  nam de onhandigheid significant toe, dus de kans dat we zonder brokken zelf naar het hotel waren gereden nam hand over hand af.
Nederlandse tijd is nu half 4. Wij gaan daarom nu lekker naar bed. Morgen gaan we de auto ophalen en verder zien we wel waar we zin in hebben.
Het weer is in ieder geval heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten